Brian Gorrell? DJ Montano?

Kinsa mani sila?

Nakadungug ko aning mga pangana kagahapon lang.

Sir Brian Gorrell usa ka bayot nga blogger nga taga Australia ug si DJ Montano usa ka…ermm…DJ.

Sa payag ni Brian kay daghan kaayo siyang gipang hisgot sa mga gibuhat ni DJ Montano niya, ug gahisgot sad siya ug mga dagkong tao sa Pilipinas.  Walay hadlok nga gipangsuwat ni Brian ang ilang mga pangalan.  Matod pa niya nga gikawatan ug giilad siya ni DJ Montano.  Wala ko kahibaw ug ngano pero ang ako lang nga uyab ni silang duha.

Ni bilib gyud ko ni Brian kay tungod nga wala gyud siya mahadlok pagpahungaw sa iyang gibati.  Then ingon siya sa usa ka interview nga wala gyud siya mahadlok kay ang tanan nga iyang gisulti mga kamatuoran lamang ug walay bakak.

Payter sad ning bayota oi!

cebuano blogger | cebu events

Hahay ambot ani nil oi!

Wala nalanag ko kabuhat sa ako gi saad ni Jerry.
 

7 Responses so far »

  1. 1

    jacc said,

    pastilan!

    brian, watever hapen n ur lyf. . . do it n positive way na lng. . . . .its time to humble urself, repent, submit everything to him. his strength s more than enough than yours. . . what ever we do in this sinful world is our choice but if we lead our life thru hes goodness and beliefs definitely we had a right path to walk on. . .god speed

  2. 2

    joycd80 said,

    wahehehe apil apil sab ka e post ani Clarence. Apil jud imo blogsite e shutdown og mapildi si Brian haha. Oy tagay napud deri gam-a ha..http://joyspeaking.com og dika ganahan pili lang didto kay nahubog ko sa mga tagay.

  3. 3

    nang inday said,

    Bay! Grabe ka-joker ilang away! yatz keu!!! wehehehe!!!

  4. 4

    clado said,

    ayay!
    wa ko ka G bai..
    ehehe,,

  5. 5

    Eric said,

    basta mga bayot bay…baga ug nawong…………………

  6. 6

    Eric said,

    basta mga bayot bay…baga ug nawong…………………

  7. 7

    akosikai said,

    lurker man sad ko a2 nga blog since march pa, hehheh
    gichange na nako ang link clarence sa akong blog!=)


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

