Bakasyon!

Dagat, suroy-suroy ug tabanog, timailhan lang kini nga bakasyon nasad. Ang bakasyon sa pinas kay magsugod sa buwan sa Marso dayon mahuman sa buwan sa Mayo. Ambot lang kaha ug mao ba usab kini nga mga buwana ang ting bakasyon sa mga taga laing nasod.

Ang bakasyon maoy pinaka labing gipaabot sa mga estudyante, gawas sa mga mag summer class. Mao kini ang panahon sa tinglaag kuyug ang pamilya o dib a kaha ang barkada. Panahon kini sa mga batang gagmay aron magpalupad ug pagtugot sa ilang mga tabanog. Sa mga tiguwang, edaran ug saw a pa kasabot o di kadawat nga tiguwang na sila kay mao kini ang panahon sa ting uli sa ilang mga probinsya aron mamahuway bisag sa makadiyot lang.

Ug unsa ang bakasyon para nako?

Panahon kini sa gugma, oo, gugma, kay tungod matag bakasyon ra ako mubati ug gugma sa usa ka tao. Tulo ka tuig ang milabay adunay “J”, duha ka tuig ang milabay adunay “M”, sa miaging tuig nay “N”, ug karon tuiga adunay…ahem!…di lang nako ibutang nganhi kay masakpan nya ko.

Ug unsay nakabati?

Ang tanan bati, ug nganong bati? Kay tungo sila si “J”, “M”, “N” ug si “____” aduna nay nakatagiya, nay ganahan makatagiya ug ganahan sila nga lain ang managiya nila. Sakit man pamalandungun pero murag ako pirmi ang alaot. Ganahan unta nako sila sultihan, apand dili pwede isulti, naa nay naka una ug sulti, ug mahadlok ko musulti. Ambot lang ug ngano, pero nay pirmi mubira o mubabag nako nga wa ko mahibaw o nagpaka aron ingon ra ko nga nay mi babag ug mibira para di nako masulti.

Hinoon, dili lang nako pugson kay basin unya nga bati kayo ang resulta ug ika-sakit lang sa dughan kong “fragile” (atiiik!). Mao nga ako nalang himoon pirmi akon kaugalingon na mga “busy” sa usa ka butang arorn lang na makalimtan ang tanan, mapa gugma ba na siya o pampagana lang.

Unsa kaha akong buhaton karon bakasyona sah?
Maligo ug dagat?
Magtabanog kaha?
Mag hinulsul? Dili mani nako binuhatan…hehehe
Road trip with friends would be a great idea.
Sky diving? Naa man ko fear sa heights.. ;p
Hunting? Unsa man sad?
O paundayunan lang ang gugma?

Pagka!

PS. Ato-ato lang ni ha. 😈

cebuano blogger | cebu events
3 Responses so far »

  1. 1

    Ahem! Sa dili pa magsugod sa pagbatbat sa akong reaksiyon, argumento ug birada (mura’g kang Atty. Rofel Bañoc), ako sa timbayahon ang usa ka kasing-kasing nga nahigugma nga ato lang itago sa ngalang nga Clarence.

    Bitaw bai, sulti lang gud, kinsay nasayud nga karon nga “ting-init” imo nang madimdim ang init nga dugos (init diay, dili tam-is). Sulti na kang “ahem” bai. Basin diay, ikaw na lang ang gipaabot.

    Masuko gyod nya nimo si Junior kung dili ka musulti sa tinood kay “speak for truth” ra ba gyod kuno. Basta, dili lang gyod ko mobungat sa ngalan sa gihigugma ni bai Clarence. Ambot lang!

  2. 2

    musikheiress said,

    bsta ako naa nakoy himuon pag.abot sa amo..heheheh…
    MYX!

  3. 3

    clado said,

    i envy you! 👿


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

