Ngano Man? part 1

Ngano ug ngano man gyud ka daghan kaayo nga mga tao na musaway sa mga kantang bisaya, hilabi na ang BisRock?

Una ko nakadungug ug kantang BisRock sa dihang 3rd yr. HS ko.  Nagpalit ko sa tindahan sa akong ig-agaw ug nadunggan nako ang kanta nga adunay linyang Ipa agi lang ug lakbay-lakbay, patid, labay-labay sa lata nga gamay.  Sa pagkadungug nako nakaingon ko nga nindot, ug interesado ko nga makapaminaw pa ug kanta nga sama niini. 

Nilabay ang pipila ka mga tuig, ug nakapatong na ko sa kolehiyo.  Daghan ko nga nakaila sa tunghaan na mahilig sa banda ug adunay say mga ilang kaugalingon banda.  Kasagaran nila kay maminaw ug pop rock, ska, metal, reggae ug uban pa.  Ug nakapangutana ko kun unsa ang ilang gigamit nga pinulungan sa pag suwat sa ilang mga kanta.  Kadaghanan, ay dili, tanan diay nila kay ininglis ang gamit sa pag-suwat ug kanta.  Tungod ana, ako sila nga gipangutana ug nganong ininglis ang ilang ginagamit sa pag suwat sa kanta, nindot man sab ang binisaya.  Ang tubag sa mga kiat “dili man ta masikat ana oi…mas nindot ang ininglis kay daghan ang makasabot.”  Sakto sad siya sa ubang bahin, apan, ug dako kaayong apan, ngano man nga nasikat na silang Noy Max Surban ug Anhing Yoyoy Villame?

 to be continued… (ihubad ko palihug batang buotan) 😆

cebuano blogger | cebu events
11 Responses so far »

  1. 1

    ““dili man ta masikat ana oi…mas nindot ang ininglis kay daghan ang makasabot.” –giingnan ta to nimo “pagshurrr oi!!”..buot buot..haha..kasaguran jud kaha sa kantang english, nasabtan sa kasagaran sa mga naminaw or lyrics ray gisag-o???…hehe…para nako, mas nindot ang bisdak, mas tinood ug pure panit kayo ang dating!!! sipa kayo!

  2. 2

    Nindot man sab ang English, nindot sad ang Filipino nga lyrics apan wala nagpasabot nga tungod kay nindot sila, bati ang Bisaya kay bisan unsaon patas ra gyod na sila. Patas ra ang Bisrcok sa ubang rock.

    Importante ang mesahe. Importante ang ritmiko, importante ang kinatibuk-an sa matag huni ug musika, kana ang pinaka-importante. Mosunod ra ang kasikat ug ang popularidad.

  3. 3

    Paborito gyod nako ang musikong Bisaya. Sukad sauna, ganahan na kaayo ko maminaw sa Usahay, Matod Nila, Pag-utlan, Lagkaw, ug daghan pa.

  4. 4

    clado said,

    “giingnan ta to nimo “pagshurrr oi!!..”
    – too bad, wala pa nauso ang pagshurr oi! atong panahona. 😆

    “Importante ang mesahe. Importante ang ritmiko, importante ang kinatibuk-an sa matag huni ug musika, kana ang pinaka-importante. Mosunod ra ang kasikat ug ang popularidad.”
    – agree ko nimo sir,

  5. 5

    clado said,

    “Paborito gyod nako ang musikong Bisaya. Sukad sauna, ganahan na kaayo ko maminaw sa Usahay, Matod Nila, Pag-utlan, Lagkaw, ug daghan pa.”
    – ako kay DAHONG LAYA, BIBINGKA UG BUD-BUD, TITSER, ug katong naay lyrics nga “sa ibabaw sa akong lubong, ayaw kalimot ug tanom” both male and famel version..hehehe

  6. 6

    Bai, kanang “sa ibabaw sa akong lubong, ayaw kalimot pagtanom”. Mao na ang “Pag-utlan” – composed by Minggoy Lopez. Gikanta na ni Erlinda Dajao Sayson didto sa “Halad sa Kinaiyang Sugbuanon” didto sa CICC. Ang sugod gani sa kanta kay:

    Saksi niini’ng kabulakan
    Saksi niini’ng kalamgaman

  7. 7

    clado said,

    uu..sakto..nindot baya na nga song..gnahan kaayo ko anah..

  8. 9

    tanom said,

    wahhaha! nalingaw man ko nimo dodong! ahehhe.. btw, i love bisrock songs..weeeeee..

    PS: bai, please linked me up, im a CBS member. I had already added you to my blogroll under CBS.

    Here is my site, http://bugits.blogspot.com

  9. 10

    clado said,

    oi bai!
    salamat kung nalingaw ka ngnhi sa akong gamayng payag 😆

    sige bai, i link tika 😈

  10. 11

    PEERT said,

    hehe…akong ganahan na kanta sauna is katong kang yoyoy na “good morning titser, yes! goodmorning class how are? fine sir thank you and how are you too?” hmmmm…iningles man diay ni..hehehe…basta yoyoy and max..but agree ko ni batang buotan..patas ra jud na sila.. 🙂 but mas nindot jud ang bisrock kay proud jud kaayo ta ipailana bisaya ta.. 🙂 hello ninyo tanan..:)


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

