Damgo

Matag usa nato anuday nagkadaiyang damgo, hilabi na kung hinanok ug nindot kaayo ang atong pagkatulog.

Usahay naay damgo na makapakatawa ug makapahilak,  naa say makakurat ug maka pakulba, ug ana say…ahem!…makabasa(eeewwww!…YucK!…kaLuUd ) atiiik!, hahaha.

 Pero matag damgo nimo makaingon gyud ka nga unsa kanindot ang kalibutan sa damgo ug dili sad ka ganahan mugawas.  Kung kabantay mu ug kung aduna moy nindot nga damgo ug kalit lang nga naay mupukaw nimo, magpangagut ka sa kalagot kay lagi ang tanan sa damgo rah.  Dili man sab mahimo kung imong i-replay imong damgo, unsa, salida?

Matag damgo makaingon ko nga mugiya sad nimo usahay, kay tungod ang ubang damgo nato naa tay mga leksyon nga makatonan.  Kasagarang madamguhan nako kay mahitungod sa panag higala ug pamilya.  Naa sab usahay mga lami ug magpanilap ka,hahaha.  Naa say patay ug dili angay paundayunan labi na nahilambigit ka sa patay kay urom ang labas.  Dili na ka makabangon kay lagi gi urom ug wala na mag ginhawa. hahaha

 Ang nakanindot sa damgo kay maka experience ka ug makakita ka sa imong kaugalingon kuyug sa imong crush oh kung dili bah ang imong mga pangandoy sa kinabuhi kay imong nakabot.  Mao nga matag higayon nga padulong na ko ug tulog, makapangutana ko sa akong kaugalingon kung unsa nasad ang akong madamgo, nindot ba kini o bati?

Kanusa pa kaha ug kinsa ba kaha ang ga plano ug himo ug makinerya para mu record sa atong mga maanindot ug bati nga damgo.  Ug kung ugaling naa, dili ko kahuwat mugamit ug mutanaw sa akong mga damgo.  Sine-sine sa imong pagkatulog.

Damguhon ko nalang!

Pagka!

cebuano blogger | cebu events
11 Responses so far »

  1. 1

    kookie said,

    dropping by to say hello

  2. 2

    kookie said,

    dropping by to say hello and happy weekend

  3. 3

    clado said,

    thanks for the visit mdm 😀

  4. 4

    Ako sauna magdamgo nga naglunop kuno, pagmata nako basa na kaayo akong purol kay naka-ihi man. Karon lahi na akong damgo, mikunsad kuno ko sa langit (unsa ko santos?), pagmata nako basa na sab. Hahay, wa ko kasabot.

    Pero nindot baya sab nga magdamgo ta. Labi na kung damguhon ta ang mga matam-is nga pahiyon ni Inday, pastilan!

    Niadtong laing gabii, mura’g sine ang akong damgo. Naunsa man nga magdamgo man ko ni Lozada. Tua pod daw didto ang madre. Wa gyod ko nakatuo nga ang madre nga miingon nga in-love siya kang Jun Lozada, gikasal kuno sa star witness. Unya ang nakaparat kay imbes boda sa kasal, costume pang madre man ang gisul-ob ni sister. Kapait. Ambot lang!

  5. 5

    Joy said,

    ahehehehe..makakatawa man pud ta ani imoha post Clado oy…hoy nganu wala man deri akoa joyaxtraverse.com og joyspeaking.com? Ibutang ba, limbungan ani oy!

  6. 6

    tiborsho said,

    ako basta magdamgo ko.. mura jud tinoud.. hehehe.. mayta di nako kamata

  7. 7

    clado said,

    @joy
    – hala! ako nya to i-link mdm..limiota nako oi.. 😆

    @tiborsho
    – wahahha, pamuskitero ka ug tabla bai 😈

  8. 8

    nganu jud kaha kung nindot kayu imong damgo, naay mopukaw nimo para pamathon ka…kung bati or makahadlok, ikaw ray makamata tungod sa kahadlok..hmmm…nganu jud kaha?

  9. 9

    clado said,

    uhm…ask yourself.. 😈 basta kulba gud hadlok ka nga madayunan, mao nga mumata nlang ka, pero kung nindot ug lami, paundayunan nimo ug imo pahimuslan ang mga panghitabo nga sa damgo ra nimo makabot ug makita. 😀

  10. 10

    PEERT said,

    @ batang buotan: hantod karon bai maka ihi gihapon ka?hehehe… ako naa koy damgo na ako gisulat pagmata nako,..gidali nako ug sulat kay hadlok ko makalimot..ako unya to ibaligya ang story sa akong damggo kay nindot kaayo himuan ug movie..hahaha.. 🙂
    bai clarence..nice post hehe..kinsa man sad ng imong dmaguhon bai na makabasa?hehe kaw ha…hehheehe..

  11. 11

    clado said,

    😈
    so far bai, wla gyud ko kasuway anah, promise! 😆


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

