Martes sa kalaay

Nahibulong lang ko ug nganong nagluya ko sa amoang klasi ug murag walay gana.  Nilabay ang mga oras ug ni tingog akong tiyan.  Mao diay, wala ko nakapamahaw, o ibutang nato, nakalimot ko ug kaon.  Kani laging nga malingaw ta ug computer ug makig istorya ni Batang Buotan.  Nah, nalimot na hinuon ko ug kaon, midiretso ra ko ug ligo daun ilis ug daun larga padulong iskwelahan.  Dili na ni angay mausab kay tungod di ko ganahan gutomon kay sapoton ko :D.  Ug ayaw sad gyud mu ug kalimot sa pag kaon kay mapariha mu nako nga mura ug ga lakaw sa balangaw. 🙂

 

***Ang headstock

***Ang gitarang igat ug pangalan 🙂

***Grade 6 project
 ***Grade 5 project project 😀
***When I get the time, I like to sit down and write a little rhyme for you, just a couple few
***So long sweet summer
cebuano blogger | cebu events
6 Responses so far »

  1. 1

    Kaon gyod. Kaon ray puhonan. Ako gani mokaon man gyod ko. Mokaon gani ko’g ku-an. Basta. Ambot lang!

  2. 2

    clado said,

    “Kaon gyod. Kaon ray puhonan. Ako gani mokaon man gyod ko. Mokaon gani ko’g ku-an. Basta. Ambot lang!”
    – tinuod ka bai..unsa kaha nang ku-ana? hahaha
    pagka!

  3. 3

    musikheiress said,

    nah, f g.tapul ko, di jud ko mukaon..hehehe
    “waaah! kapoy ug barog oi, di na lang ko mukaon.. ”
    heheheh..

  4. 4

    clado said,

    hahaha..kaon oi! munggamay ka :p

  5. 5

    RedRuby said,

    thanks 4 adding..ayo2 diha!!!rgards sa pinas

  6. 6

    RedRuby said,

    lingaw ko tan-aw diri da…dong clarence sa wakas human na jud nako add ni sa ako 4 ka payags…add ko tanan ha..lamat..


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

