Sa wa damha!

Nahimo ko ug member of the month sa usa ka payag na puro mga bisdak ang namuyo, ang bisdakplanet.  Sa wa ko damha, nahimo ko ug member of the month.  Pasalamat kaau ko kay bisag sa bago pa ko na membro ani nga payag, welkam na kaau ko.  Ug magpasalamat ko sa tanang tao nga ako nakaila sulod sa payag.

Mdm. Choco, TwinkleToe, Loloy, Utah Mommy, Midas…ug sa wala nako ma mention ngnhi, salamat kaau ninyo ug gitratar ko ninyo isip murag batang gamay sa payag. 😀

Salamat sa tanang ni congratulate nako..

Ug mao ni ang proofs 😀 😀

member-clarence.gif
Bisdakplanet MOM

Bisdakplanet MOM~2

cebuano blogger | cebu events
6 Responses so far »

  1. 1

    Payter! Dawata ang akong pahalipay, bai Clarence (buotan sab siya) .. hehehee

  2. 2

    musikheiress said,

    hahahaha.. payter jud! hahahah..
    oi mga buotan (kunuhay) dha! hehehehe..

  3. 3

    clado said,

    “hahahaha.. payter jud! hahahah..
    oi mga buotan (kunuhay) dha! hehehehe..”
    – waaaah..kunuhay ra diay?? hekhekhek

  4. 4

    musikheiress said,

    hehehehe.. awww cge, mga batang buotan dha..hehehe…

  5. 5

    PEERT said,

    congrats bai.. 🙂 friendly man gud ayo ka..hehe, angay lang na sa batang buotan..hehehe…

  6. 6

    clado said,

    “congrats bai.. friendly man gud ayo ka..hehe, angay lang na sa batang buotan..hehehe…”
    -hahaha…
    basta friendly ang mga kuyug, friendly gyud tah.

    “hehehehe.. awww cge, mga batang buotan dha..hehehe…”
    – anah bah..apil rba ka anah..hahaha


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

