Just the girl I’m looking for?

oye.jpg

Hahaha, ka cuuuute!

Tinuod gyud ang ilang gisulti nga walay makalupig sa beauty sa usa ka pinay. 

Nakita ra nako ni nga hulagway sa friendster, sa index page gyud nila.  Kung kita lang mu sa mga comments sa mga perverts ngadto..hahaha..

Ug kanusa kaha ta makakita o makauban ug ingon aning kaanyag nga pinay.  Naa may daghan aning nawnga sa sugbo pero ang naka apan kay mga kwartahan ug mukuyug ra usab sa mga kwartahan nila na mga higala.  Igo ra tawn ta sa pag tanaw ug pag diwalwal sa atong dila…hahaha…

Anah man gyud ni, naay ambungan ug maanyag, naa say mga NVM nga mga dagway. 😀

“Kung mu agi ka, pananaw namo usa ka reyna, Imong mga mata, susama kahayag sa mga bituon sa kangit-ngit sa kagabhion” – Aggressive Audio

cebuano blogger | cebu events
21 Responses so far »

  1. 1

    joycd80 said,

    kagwafa baya niya Clarence oy. pero looks can be decieving kabalo kana. Naa diay ka friendster add ko dong? http://friendster.com/toughmom

  2. 2

    clado said,

    sakto gyud ka mdm..looks can be decieving somtimes 😀

  3. 3

    PEERT said,

    ayaw na pangita bai clararence kay naa na si rei..hehehehe…

  4. 4

    clado said,

    wahahaha…
    ayaw ana peter oi!
    naa nay nakatagiya ato..
    hahaha

  5. 5

    PEERT said,

    ha?naa na diay na tag iya?hehehe..sagdilang gud, d pa bitaw minyo ..hehe
    ]

  6. 6

    musikheiress said,

    waaaaaah! ug sa dihang naa nasad ang akong ngan! hahaha..
    hahahaha.. kinsa diay nag.ingon na naa nay tag-iya nko?! hmmmm…
    hahahahahahaha…. kamo jud! hahahahahaha!

  7. 7

    clado said,

    nah!
    peter ai!
    hahaha..

    “kinsa diay nag.ingon na naa nay tag-iya nko?!”
    – hahaha, batang buotan and i saw it on friendster 😀

    pero cute gyud ang naa sa picture, dli puol tanawn..hahaha

  8. 8

    Para nako angayan kaayo si Clarence ug si Rei. (Opinion ni nako ha.) Pero para nako sakto ko sa akong opinion. LOL.

    Ka-gwapa sa babaye sa? Bisan pa tutukan sulod sa 48 ka oras, dili gyod puol.

    Ambot lang!!!

  9. 9

    clado said,

    “Para nako angayan kaayo si Clarence ug si Rei. (Opinion ni nako ha.) Pero para nako sakto ko sa akong opinion. LOL.”
    – hahaha..niandar nsad si batang buotan..
    pagka!

    “Ka-gwapa sa babaye sa? Bisan pa tutukan sulod sa 48 ka oras, dili gyod puol.”
    – sakto ka bai, pero kung maimoha ni. mao sad ba kaha.dili laay kakuyog..hahaha..im sure dghan sd kaau ni ug laki 🙂

  10. 10

    musikheiress said,

    @bai clarence:
    “hahaha, batang buotan and i saw it on friendster :D”
    -aahhh! katong akong featured friend?! ako man tong bestfriend.. but he had a past.. hehehe.. that 3-year “past” heheheh.. 😀

    @bai je:
    “Para nako angayan kaayo si Clarence ug si Rei. (Opinion ni nako ha.) Pero para nako sakto ko sa akong opinion. LOL.”
    -ug sa dihang buotan jud si batang buotan! hahahaha! pagka! hehehe.. *wink!

    “Ka-gwapa sa babaye sa? Bisan pa tutukan sulod sa 48 ka oras, dili gyod puol.”
    -waaaaah! di jud ko ka.relate bsag unsaon! hehehehe.. well, at least, kaibaw jud ko ba babaye ko.. hehehe.. kai ambot lang f ako pud mka.relate ana.. hehehehehe… pagka! 😀

  11. 11

    clado said,

    “waaaaah! di jud ko ka.relate bsag unsaon! hehehehe.. well, at least, kaibaw jud ko ba babaye ko.. hehehe.. kai ambot lang f ako pud mka.relate ana.. hehehehehe… pagka!”
    – pagka?!
    hahahaha

    “ug sa dihang buotan jud si batang buotan! hahahaha! pagka! hehehe.. *wink!”
    – buotan gyud..hehehe

  12. 12

    PEERT said,

    Para nako angayan kaayo si Clarence ug si Rei. (Opinion ni nako ha.) Pero para nako sakto ko sa akong opinion. LOL.

    Ka-gwapa sa babaye sa? Bisan pa tutukan sulod sa 48 ka oras, dili gyod puol.

    Ambot lang!!!<———–bitaw2x, sakto jud ka bai jerry..hehehe..oiiiiiiii…hehehe

  13. 13

    clado said,

    hala ka!
    gitabangan na ko..
    kaluoy nako
    😦

  14. 14

    musikheiress said,

    hahahah! gitabanga jud! hahahahhahaha!

  15. 15

    clado said,

    tsk tsk tsk…hehehe

  16. 16

    tiborsho said,

    ako na ni!!! ako na ni!! ako na ni!! BWHAHAHAHAHAHHAHh =:>

  17. 17

    clado said,

    di diay ko! di diay ko! di diay ko! wahahaha 😀
    ang tanan sa damgo lang..wakokokok 🙂

  18. 18

    makatomboy ang kagwapa….hmmm…murag kaila man ko ani?….aheheh..

  19. 19

    clado said,

    “makatomboy ang kagwapa”
    – makalaki siya ug samot…ahahahaha 😈

    “murag kaila man ko ani?….”
    – hahaha..
    kaila lagi daun. 😀

  20. 20

    Wahaha said,

    Unza friendster anah mga bro???

  21. 21

    Verlene said,

    At this time I am ready to do my breakfast,
    after having my breakfast coming again to
    read additional news.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

