Ug sa dihang…

Gabie nakakita na gyud ko sa salidang pito ka pasidungog ang nadawat sa Cinema One Originals.  Wa na ko mahibulong ug nganong naka pupu ning salidaha ug pito ka pasidungog.  Sa videography ug sa sounds nlang daan makaingon na ka nga dili ni siya usa ka indie nga salida.  Mahalon kaau sa una nimong tanaw pero usa lang ni siya ka baratuhon nga salida ikompara sa mga salidang under any certain productions.

Maihap ra gyud nimo sa tudlo ang cast.  Si monet, ray, lito, victor, ang killer nga nawng kay mura ug si cocoy sa bandang missing filemon, and bodyguard sa gipatay ni lito nga mura ug si ron-ron sa bandang missing filemon nasad, ang igsoon sa killer nga gipatay ra sad diay sa sa short film nga “Astig”, ang asawa sa killer, ang gwapong driver, ang bayot, ang madre nga bigaon ug dagway ug daghan pah.

Sa musical scoring gyud ko ni bilib ka nindot kaau pagkabuhat ug sakto kaay sa mga scene na gibutangan sa salida.  Nindot kaayo ang videography na maka ingon gyud ka nga mura ug dili mga pinoy ang gabuhat.  Ang mga angle sa shots nindot kaayo.  Ang location sa gipangshootingan nindot sab kaayo, hilabi na ngad2 sa family park nga part nga nakakita lang ug bunga sa tao si ray mikaratil na ug dagan.

On my arrival sa SM Cinema ug sa pagpadung na namu ug panguli, daghan na kaaung mga pamiliar nga mga tao akong nakita.  Ang drummer nga si Jerros (Shiela And The Insects), ang tigsyaok nga si Budoy (Jr. Kilat), tig hapak nga si Paco(Faspitch), ang manunuwat nga si Insoy (Missing Filemon), ug ang gamhanan ug bangiitang sound engineer ug usa sa mga pinaka respetadong guitarista nga si Puldo/Paul Cañada (Zzubu/ Frank/CDMC).

Ang salida gi human sa kanta nga Sine – Sine sa bandang Missing Filemon.  Ambot ug ngano nga wala man gipakita ang music video nila sa sugo o sa awahi man lang sa salida.  Pero okay ra, at least maka huna-huna sad ta nga if magpadayon ang pilikulang bisaya naanay bagong avenue ang mga bandang bisdak. Film Industry ug Music Industry sa Cebu kay magkasinabot na gyud, pero wala ni sila mag-away ha, pasabot nga kung unsa ang success nga nakuha sa usa ka salida, success sad on the part sa mga artist kay tungod ilang mga kanta ma expose ug taman sa mga audience.

Akong rating sa salida, erm… 9/10, kay naay mga part nga mura ug nakabati ko ug katugon.  Kato tingali nga part katong puro na mga tabi² nga walay klaro ug cge lang pangutana si monet ug unsay pasabot anang word nga jerjer O kay tungod wala ko librehe ug ma sima-sima ni REI..hekhekhek.

Ug basin gatuo lang mu nga gapa uraray, ga hayang-hayang ug ga pabugnaw lang sa sine.  Nag kita-kita sad mi sa akong mga kahigalaang blogger ug mga samokan sa payag ni Insoy.  Una nako nakita kay akong dugay na nga higala na si Peter ug iyang pinalanggang Meriean.  Sunod kay ang kiaaaaat ug dili mahimutang nga si Rei/Rachel nga wa ko magdahum na tawgun ko ug Clado, kuyug siya sa iyang duha ka higala (P.S. Payter ang gasuot ug color pink nga sinina ;p). Ug miabot dayon si Jerry/Batang Buotan (doubt XD),hehehe, wala lang makadungan namo kay tungod iyang ticket nga napalit sa 7pm slot, ug kami naa sa 9pm slot.  Ga storyahanay ug piktyur ginagmay dayon miuli dayon siya pag padung na namo ug sulod.  Ako unta to nga tawagon si insoy pero busy man ug naay kaistorya.  Sayang kaau kay wala ko ka pa piktyur atong girl pink nga higala ni Rei pag padulong uli (girl in pink ako tawag kay nalimot ko sa iyang pangalan).

Bisag sa makadiyot lng mi nagkahimamat, lingaw sab siya kay nagkakita mi in person and not in text rah…hehehe.

********

Damage:

100php – Confessional Movie ticket

87.50php – Taxi fare (kusug kaau padanga si lolo nga naabot ko sa amoa within 15 mins.)

20php – Skyflakes, kay pag-uli nako gakutoy akong tiyan…hahaha

cebuano blogger | cebu events
8 Responses so far »

  1. 1

    musikheiress said,

    “tungod wala ko librehe ug ma sima-sima ni REI..hekhekhek.”
    -nyay! tungod sa wa man nagsaba saba si clado! hahaha!

    “(girl in pink ako tawag kay nalimot ko sa iyang pangalan). ”
    -ayeee… hmmm.. ang ngan sa akong higala kai si JENILLE.. hehehe..
    ARIANNE JENILLE FLORES-MANZO.. hehehehe..

    damage:
    100php- Confessional Movie Ticket

    190php – Confessional shirt

    .01% ulaw – kai nangau kog poster.. hehehe..

  2. 2

    clado said,

    “nyay! tungod sa wa man nagsaba saba si clado! hahaha..”
    -hahaha, mauwaw ta mag saba² oi, kay tnaw nako sa mga tao ngd2 puro mga sosyalan, ngilngig kaau ug mga panamit..hahaha..ako mura ko promodiser ug grocery sa akong attire ato..hahaha..

    “ayeee… hmmm.. ang ngan sa akong higala kai si JENILLE.. hehehe..
    ARIANNE JENILLE FLORES-MANZO.. hehehehe..”
    – hala ka, gisulti gyud ang pangalan, hahaha.

    “damage:
    100php- Confessional Movie Ticket

    190php – Confessional shirt

    .01% ulaw – kai nangau kog poster.. hehehe..”
    – mao unta na akong gi-apas pero wala ko kita ug booth ngad2 nga namaligya ug shirt…wa man ka gasabi oi..pffft!

  3. 3

    musikheiress said,

    “hahaha, mauwaw ta mag saba² oi, kay tnaw nako sa mga tao ngd2 puro mga sosyalan, ngilngig kaau ug mga panamit..hahaha..ako mura ko promodiser ug grocery sa akong attire ato..hahaha..”
    – ang mga tao didto belong on the same realm.. mga same people ra man to.. art enthusiast, musicians, artists, local supporters, etc.. bsta if naay mga in.ani na event, same faces ra jud ang imong mkit.an.. nya, dli jud tnan mga sosyalan dha.. hehehe..

    “hala ka, gisulti gyud ang pangalan, hahaha.”
    -hahahaha! alangan! para kaibaw nka sa iyang name.. hehehe..

    “mao unta na akong gi-apas pero wala ko kita ug booth ngad2 nga namaligya ug shirt…wa man ka gasabi oi..pffft!”
    -nkahibaw ra jud ko after sa movie.. kai pagkapangayo namo ug poster, nag-ingon man sila na naay tshirt.hehehe…

  4. 4

    clado said,

    “ang mga tao didto belong on the same realm.. mga same people ra man to.. art enthusiast, musicians, artists, local supporters, etc.. bsta if naay mga in.ani na event, same faces ra jud ang imong mkit.an.. nya, dli jud tnan mga sosyalan dha.. hehehe.. ”
    – naa sd ka point..hehehe..:D

    “hahahaha! alangan! para kaibaw nka sa iyang name.. hehehe..”
    – naa nsd ka point anah :p

    “nkahibaw ra jud ko after sa movie.. kai pagkapangayo namo ug poster, nag-ingon man sila na naay tshirt.hehehe”
    – pity me! 😦

  5. 5

    musikheiress said,

    naa nsad koy point..hehehe..
    okei rna oi.. try lang ug contact nila.. dali ra jud na…hehehe
    para asa pa man ang multiply?! hehehe..

  6. 6

    clado said,

    another great point…hahaha
    huwat lng ta sa updates nila,
    akong mama di na kahuwat sa DVD :-p

  7. 7

    musikheiress said,

    hahahaha.. ako pud! ako jud ni ipakita sa amo.a! XD

  8. 8

    clarence said,

    anah gyud..hehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

