Mga batang buotan

Ug sa dihang nagpalahi ang usa ka blogger nga ginganlan ug Jerry.

Ang batang butoan nagpalahi sa panun sa mga kiat nga bloggers.  Tuara ay, kanang gapula ug sinina nga nagpahipi lang kay mura ug walay kauban.  Pero sa pag-gawas niya after sa salida, nagkakita na ang mga kiat. weeeeeeeeeee!

Si Peter ug ang iyang pinalangga nga si Meriean

Si Jerry ug Rei

Ug ang inyong higala? NVM then…hekhekhek

cebuano blogger | cebu events
14 Responses so far »

  1. 1

    musikheiress said,

    waaaaah! ang mga nitan.aw man ni sa my big love! hahaha!
    payter!

  2. 2

    clado said,

    nyahahaha!
    my gawd!
    My Big Love gyud!?
    hehehe..
    sa sunod na event, unsa sad kaha ni ang sunod.. 😀

  3. 3

    musikheiress said,

    kita kita ta balik sa sunod na showing ng my big love..
    ay este, sunod na event! hehehe!

  4. 4

    clado said,

    hahaha,
    mybiglove?
    kapoy anang salidaha oi, 😀

  5. 5

    Asa man si Clarence ani?

  6. 6

    clado said,

    diara ko bai!
    hekhekhek

  7. 7

    PEERT said,

    wala si clarence kay inyu na gisura sa my big love..heheh…joke..bagay lagi sa pic si rei ug batang buotan?hehehehe…

  8. 8

    musikheiress said,

    “wala si clarence kay inyu na gisura sa my big love..heheh…joke..bagay lagi sa pic si rei ug batang buotan?hehehehe…”
    -waaaah! guba.a! hehehe.. gi.apas sa fans si clarence! hehehehe
    nyay! ug sa dihang ako ang nakit.an sa usa ka tawo..hehehe…

  9. 9

    clado said,

    hahaha!
    si rei laagan! naabot sa ako skul…hekhekhek
    sa sunod nimo balik pahibaw sd para suroy² ta ginagmay sa skul..hahaha

    “waaaah! guba.a! hehehe.. gi.apas sa fans si clarence! hehehehe
    nyay! ug sa dihang ako ang nakit.an sa usa ka tawo..hehehe…”
    – hahaha..mao bitaw nga dghan nanan.aw sa confessional kay mikuyug sila nako.. 😀

  10. 10

    clado said,

    “bagay lagi sa pic si rei ug batang buotan?hehehehe…”
    – kinsay ga picture? kinsay ga pictuuuuuuuuure?!
    hahaha

  11. 11

    weng said,

    bai clarence sayanga wla jud ko kakita sa confessional nga movie. maka papicture ta ko uban ninyo da.

    bitaw i was able to read the excerpt of confessional, the story is really simple and yet its captivating. creative lang jud ug huna huna si Jerrold. (more cebuano films please………… hinaut naa pay lain)

  12. 12

    musikheiress said,

    “si rei laagan! naabot sa ako skul…hekhekhek”
    -waaaah! paspasa mukalat sa balita oi! hehehehe.. naa na jud ko sa jeep pagkatext sko ni peter.. hahaha.. ug si bai peter nkahibaw daun! hahaha! payter!

  13. 13

    clado said,

    “waaaah! paspasa mukalat sa balita oi! hehehehe.. naa na jud ko sa jeep pagkatext sko ni peter.. hahaha.. ug si bai peter nkahibaw daun! hahaha! payter!”
    – blame technology…hehehe

  14. 14

    clado said,

    “bai clarence sayanga wla jud ko kakita sa confessional nga movie. maka papicture ta ko uban ninyo da.

    bitaw i was able to read the excerpt of confessional, the story is really simple and yet its captivating. creative lang jud ug huna huna si Jerrold. (more cebuano films please………… hinaut naa pay lain)”

    – hi ms. weng, kung wla magsulti si bai jerry na girl ka, na cge lang ko gtwag nimo ug “bai”

    – i’m sure they’ll be making another cebuano movie, cebuanos now are ready for indie films. 😀 and ug kinahanglan sila ug cast..reserve na mi ngnhi..hahaha


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

